6 de jul. 2009

ELS COMPANYS DEL CO ALCANAR ANEM A LA PLATJA

El passat dijous 2 de juliol vam anar per primera vegada tots els companys del CO Alcanar a la platja. Vam decidir per proximitat d’ anar a la platja de les Cases d’ Alcanar.

Tots no podíem anar amb la nostra furgoneta (només disposa de 9 places) de manera que alguns companys vam anar en autobús i altres amb la furgoneta del transport col·lectiu. Vam quedar en trobar-nos a la plaça del Barranc per a esmorzar.

Tot seguit vam anar caminant pel passeig Marítim per a trobar-nos amb els socorristes que ens estaven esperant amb la cadira amfíbia. Però, no vam poder banyar-nos perquè la mar estava revolta.

Igualment vam passar una bona estona, ja que vam aprofitar per passejar per la vora de la mar, resfrescar-nos a les dutxes i prendre el sol. Com els lavabos de la platja estan adaptats per a tots els companys, ens vam poder canviar de roba allà mateix.

Per a finalitzar, vam dinar tots plegats a la Llar de Jubilats de les Cases, on vam estar molt ben atesos. Ens ho vam passar molt bé, i esperem tornar-ho a repetir aviat!